بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی کیستند؟ احتمال دارد در مواجهه با این واقعیت که میتوان از یوتیوب پول درآورد کمی متعجب شوید. در این گفتار با ما باشید.

 

یوتیوب، آپارات و سایر شبکه های اجتماعی با محتوای تصویری احتمالا در مخیله عموم ما، ابزارهایی برای سرگرمی هستند. نهایت استفاده ما از یوتیوب، سرگرمی و یادگیری است. عموما هم همان سرگرمی در قالب دنبال کردن قسمهایی از برنامه هایی که از دست داده‌ایم یا تماشای موزیک ویدئو و صرف ساعت ها وقت. اما هستند بهترین یوتیوبرهای ایرانی که درآمدهای قابل توجه‌ای از این بستر به دست آورده‌اند.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

  • بهترین یوتیوبرهای ایرانی کدامند؟

احتمالا اگر هم به ما بگویند این صرفا یک محیط برای سرگرمی نیست و میتوان از آن درآمد هم کسب کرد، نهایت تصورمان به سمت تبلیغات پیش نمایش ویدئوها میرود. اما راههای دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد.

نوع دیگر کسب درآمد بر پایه تولید محتوای تصویری که چند سالی است در یوتیوب رونق گرفته، استریم کردن است. استریمرها به عنوان بازوهای اجرایی این فرایند، در حقیقت چیزی است مشابه همان اینفلوئنسرهای اینستااگرام. اما درآمد یوتیوبرها از کجاست؟

مطالب پیشنهادی

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 
مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

درآمد یوتیوبرها بدین صورت است که استریمر از تخصص خود محتوای تصویری در کانالش دانلود میکند و کسانی که به دنبال خدمات او هستند تبدیل به فالورهای کانال او میشوند. شخص صاحب کانال در ازای دریافت مبالغی هنگفت، تبلیغاتی در جای جای فعالیت خود از پیش نمایش ویدئوها تا حتی خود محتوی میگنجاند.

امروزه این استریمرها عموما در حوزه بازی های ویدئویی فعالیت دارند. این افراد با سیستمهای فوق پیشرفته خود از بازی که به آن مسلط هستند فیلم گرفته و در یوتیوب به اشتراک میگذارند. برخی از این استریمرها به دنبال طی پله های طرقی حتی به راه اندازی برند شخصی به نام خود اقدام میکنند. در نتیجه بخش دیگری از درآمد یوتیوبرها محصول فعالیتهای جانبی ناشی از شهرت در استریم کردن است.

مثلا یکی از همین استریمرهای یوتیوب، با راه اندازی برند پوشاک توانسته است کم کاری ها و ضررهایش در بخش تولید محتوا را نیز جبران کند. لوگان و جیک پاول، دن تی دی ام، دود پرفکت و غیره برخی از مشهورترین یوتیوبرهای دنیا هستند. برخی از این افراد درآمدهای سالانه چند ده میلیون دلاری دارند. در نتیجه باید اذعان کرد که استریمر کردن کار بسیار پرسودی است.

آشنایی با بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا در ایران هم استریم کردن امکان دارد؟ آیا در ایران نیز استریمر و یوتیوبر داریم؟ و اگر آری، بهترین یوتیوبر ایرانی کیست؟ بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی کیستند؟ بهترین کانال های فارسی یوتیوب کدامند؟ بهترین یوتیوبرهای ایرانی کیستند؟ برای پاسخ این سوالات در ادامه مطلب با ما باشید.

در پاسخ به سوال اول باید گفت بله که امکان دارد. همین الان هم برخی یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی در یوتیوب و حتی آپارات مشغول به فعالیت هستند و درآمد خوبی هم دارند. اما اگر میخواهید بدانید چگونه باید استریمر شد تا پایان مطلب با ما همراه باشید. حال شاید بد نباشد شما را با برخی از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی آشنا کنیم.

بهترین استریمرهای ایرانی

  • امیر فانتوم (Amir Phanthom) یوتیوبر ایرانی معروف

امیر حسین محبوبی یک یوتیوبر ایرانی معروف و (ملقب به امیر فانتوم) یکی از بهترین بازیکنان Dota 2 در ایران است. او شاید بهترین یوتیوبر ایران باشد! 25 سال سن دارد و بازی اصلی و مورد علاقه او DOTA 2 میباشد.

 

منبع:

https://techrato.com/2020/02/27/best-iranian-streamers/





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: